פרויקטים

הומלנד שיווק פרויקטים בנדל"ן

יזם אשר בונה פרויקט מגורים לוקח אנשי מקצוע בכל תחומי התכנון והרישוי.
אחד הגורמים החשובים ביותר בתהליך הוא מערך השיווק.
חשוב לבחור חברת שיווק שתלווה את הפרויקט מתחילתו, שתבצע סקר שוק והכנה מעמיקה, כמו שאנחנו בהומלנד בית ממכר נכסים נוהגים לעשות עם כל פרויקט חדש.
הבנה של תנודתיות השוק ותמונת מצב עדכנית של השוק תוכל למקסם את הרווחים של היזם בכל דירה ודירה שנמכרת.
חברת שיווק טובה מזהה את הקהל הפוטנציאלי לרכישת דירה בפרויקט ולפי זה מתכננת את אסטרטגית השיווק האפקטיבית ביותר לפרויקט.

הומלנד שיווק פרויקטים בנדל"ן – מקצועיות

חברת שיווק טובה חורטת על דגלה את המושג מקצועיות.
צוות החברה נדרש להיות צוות ותיק המכיר את שוק הפרויקטים החדשים באותו האזור.
הכנת מודל עסקי שונה לכל פרויקט בכדי למקסם את המכירות במינימום הוצאות.
הכרה מלאה של תכנון הפרויקטים על כל רבידו בכדי לתת הסברים מלאים ללקוח.
ידע מקיף נותן יתרון למשווק במציאת דירה המתאימה לתקציב ולנראות שהלקוח מחפש.

הומלנד שיווק פרויקטים בנדל"ן – משא ומתן

משווק טוב יודע כי מיומנות של משא ומתן היא חשובה אם לא החשובה ביותר הנדרשת להשלמת רכישת הנכס.
נדירים הפעמים שמגיע לקוח שמלכתחילה מקבל את כלל מבוקשו, כאן נכנסת עבודתו של המשווק לדעת לצמצם את הפערים בין המבוקש לקיים.
יכולת האלתור של אנשי המכירות גבוהים והם מתנהלים במקצועיות לקידום העסקה עד להשלמתה.
אין עסקה מושלמת, אך תפקידה של חברת השיווק היא להפוך אותה לאחת כזאת כמו שאנחנו בהומלנד בית ממכר נכסים נוהגים לעשות.
זה ההבדל בין חברת שיווק ממוצעת לבין חברת שיווק מקצועית שתוכל למכור את כלל הדירות בפרויקט.

הומלנד לא חושבת כמו אף חברה אחרת

    קידום אתרים עם לאוס מדיה