השקעה בנדל"ן יוקרה

מחירי נדל"ן היוקרה ממשיכים לטפס מעלה. עסקת נדל"ן היוקרה הגבוה ביותר לשנת 2018 בשכונת פארק צמרת, הנחשבת להכי יוקרתית בתל-אביב ובארץ לפי דוח הלמ"ס, הייתה בסכום של 23,000,000 מיליון שקל לקומה שלמה בת 8 חדרים במגדלי YOO המוכרים על פי הדיווח האחרון של עסקאות אחרונות באתר מדלן.

"בעלי ממון רבים רוכשים דירות כנכס להשקעה " אומר מנכ"ל חברת הומלנד-בית ממכר לנכסים, חברת נדל"ן יוקרה המספקת שירותי ליווי מלאים לאיתור נכסי יוקרה בהתאמה ללקוח הממוקמת בתל-אביב יפו. בעוד שהכסף הנזיל של העשירון העליון רק ממשיך לתפוח, השוק הפוטנציאלי לנכסי יוקרה גדול מתמיד. אם אתם רוצים לטעום חתיכה מהעוגה ויכולים להרשות לעצמכם את תג המחיר היוקרתי, הנה כמה אפשרויות לעשות זאת.

הגדרת "נכס יוקרה"

חשוב להבין אילו תכונות מאפיינות נכס יוקרה לפני ההשקעה מכיוון שתג מחיר גבוה בלבד לא יכניס נכס לקטגוריה זו. "הנכס צריך להיות ייחודי ובלעדי, עם קריצה לקונה. אנשים בעלי ממון ישלמו פרמיה עבור משהו שנתפס כייחודי" בשכונת צמרות איילון הנוצצת הממוקמת בין דרך נמיר וכביש איילון לניידות נוחה , ותוחמת אותה שכונת בבלי הוותיקה והיוקרתית.

קונים של דירות יוקרה רוצים גישה למתקני יוקרה וסגנון חיים כמו קניון יוקרתי, אוכל ואומנויות, כמו גם קרבה למגדלים יוקרתיים אחרים. כתובת "מפורסמת" אשר מתגאים לגור בה, כמו פארק צמרת מוסיפה ערך לנכס. גם היסטוריית ידוענים ופרשיות עסיסיות לא מזיקה. רוכשי יוקרה רבים מחפשים את היופי הטבעי של מיקום הצופה על קו המים של הים התיכון מצד מערב , או לפחות נופים אורבניים של העיר מצד מזרח הנותן תחושה של העיר מנהטן. אחרים רוצים לפתוח את הבוקר עם נופי פרחים ופסטורליות השכונה.

קונים רבים מחפשים אחר אותן תכונות אך בסדר גודל גדול ונוצץ יותר. הם רוצים פרטיות וביטחון, לפעמים עד כדי הסתגרות לכן הרבה פעמים אם תציצו לבריכות ומתקני היוקרה במגדלים הם ריקים מאדם, כל דייר קנאי לפרטיותו ומחכה שיתפנה השטח בכדי לרדת לבריכה. הם רוצים יופי מבפנים ומבחוץ ויכולים להרשות לעצמם ארכיטקטורה בהתאמה אישית, עיצוב בהתאמה אישית, תשומת לב מעולה לפרטים וגימורים מפוארים. הם רוצים גם שירותי יוקרה נוספים על גבי מתקני יהוקרה המגיעים עם המגדל בנכס שלהם כגון : טבח שף צמוד, בריכת יוקרה גם בפנים הדירה, סוויטת הורים נרחבת עם אמבטית FREE STANDING, חלל מגורים עצום ומרפסת לאירוח, שלא לדבר על אוטומציה ביתית, גלאי תנועה, שואב אבק מוסתר בריצוף הבית, מעליות רכב ומרתפי יין מבוקרים בטמפרטורה. הם רוצים בעיקר מרחב. בשכונת פארק צמרת, תל אביב למשל, דירת יוקרה בת 3 חדרים ממוצעת כוללת יותר מ -83 מטר רבוע ותג מחיר של 3.49 מיליון שקל , או דופלקס של 120 מטר רבוע במחיר 4.10 מיליון שקל.

כשאתה בוחר בית יוקרתי, חשוב מאוד לחשוב על ההיבטים של הנכס שלא ניתן לשנות, אומר בן בן דהן מנהל מכירות בכיר בחברת הומלנד-בית ממכר לנכסים, המספק שירות וליווי מקצועי בתחום נכסי היוקרה בתל אביב , "אתה לא יכול לשנות את מסלול השמש, את מיקום הים או את העובדה שיש נתיב טיסה של מטוסים מעל הראש שלך. טפטים חסרי טעם הרבה פחות חשובים ממזג האוויר, "הוא אומר.

כמה אתה צריך?

בשווקים שבהם המחירים בדרך כלל נמוכים יותר, אתה זקוק לחצי מיליון כדי להחזיק נתח נדל"ן מפואר. תצטרך לפחות 3 מיליון שקל כדי לקנות נכס יוקרה ברוב הערים, ונקודת מחיר הכניסה עולה במקום בו יוקר המחיה הוא גבוה. מדובר במחיר ממוצע של 4.45 מיליון שקל בפארק צמרת, המחיר הממוצע בתל אביב עומד על 2.6 מיליון שקל, 2 מיליון שקל במחוז תל אביב-מרכז, ו -1.4 מיליון שקל בשאר הארץ בממוצע, לפי נתוני עסקאות שבוצעו בשנת 2018.

רכושי יוקרה משלמים לרוב מזומן, אך משכנתא היא אפשרות נוספת. אם אתה מממן את הרכישה, תצטרך מקדמה גדולה, הוכחת הכנסה ונכסים ויתרות מזומנים גדולות.

כיצד לעשות זאת: האפשרויות שלך להשקעה בנדל"ן יוקרתי

אם אתה רוצה להשקיע בנדל"ן מפואר, ישנן מספר דרכים שתוכל ללכת בהן.

השקעה בארמון מרחף

שיפוץ נכסי יוקרה קיימים ומכירתם מחדש למטרות רווח זו השקעה מצוינת, אומר בן בן דהן מנהל מכירות בכיר המתמחה בנדל"ן יוקרה. "זה מהיר יותר מבנייה מהיסוד, אך הוא מוגבל למאפיינים שיש בהם בדיוק את השילוב הנכון של ארכיטקטורה, מצב וערך" . החיסרון "מכיוון שרוב הדירות מוכנות למגורים בעת הרכישה, תצטרכו להתמודד עם קונים למטרות מגורים שיכולים להתעלות עלייך", הוא אומר. עם זאת, התחרות בין המשקיעים והקונים למטרות מגורים נמוכה בהרבה בשוק היוקרה מכיוון שיש פחות אנשים שיכולים להרשות לעצמם לממן פרויקטים יוקרתיים אשר מבינים כיצד לבצע אותם ברמה גבוהה, אומר בן דהן.

השקעות יוקרה מחוץ לישראל

השקעה בחו"ל יכולה לסבול מסיכון גבוה. "עלינו לזכור ששאר העולם לא פועלים כמו שוק הנדל"ן בישראל". "אינך רוצה לרכוש נכס במדינה אחרת רק כדי לגלות שהממשלה יכולה לקחת אותו ממך בהמשך הדרך." השתמש בעורך דין נדל"ן מקומי או בינלאומי ואנשי מקצוע כדי לעזור בבדיקת הנאותות, הוא אומר.

קנו דירה יוקרתית

בין אם אתה קונה לעצמך דירת יוקרה או לשם השכרתה, "לשים את הכסף על דירה הממוקמת במגדל מפואר, נהדר עם שירותי נוחות ואפשרויות תחבורה רבות בקרבת מקום – היא הדרך", אומר איתי איילון, מנהל פיתוח עסקי בחברת הנדל"ן הומלנד-בית ממכר לנכסים. "לרכוש דירה בבניין בעל מראה יוקרתי עם אפשרויות תחבורה גרועות זו השקעה לא חכמה"  הוא אומר.

השירותים והתכונות שמציע המגדל יכולים לגרום להצלחה מטאורית או לנגוס בהשקעה שלך. "אין לך לובאי במשרה מלאה? בסדר, אבל מה עוד הבית שלך מציע? נופים, תקרות גבוהות,שטח ציבורי פתוח, בריכה חצי אולימפית , מכון כושר משוכלל, מועדון דיירים, חדר סקוואש, ספא מפנק עם ג'קוזי וסאונה כל התכונות הללו עוזרות להבדיל בין הדירה שלך לדירות יוקרה אחרות בשוק ויכולות להביא למחיר מכירה גבוה יותר כשמגיע הזמן לצאת ", אומר איתי.

קח בחשבון שכשאתה קונה נדל"ן יוקרתי אתה קונה אורח חיים. חדרי ישיבות, בריכות שחייה, חללים משותפים עם מכוני כושר ושירות קונסיארג' או שירותי מלון מבדילים בנדל"ן מפואר.

משכנתאות עבור נדל"ן יוקרתי

בעוד שרוב רוכשי הנדל"ן היוקרתיים בוחרים לרכוש נכסים במזומן, יש כאלה שמשתמשים בהלוואות ומימון כדי להתמודד עם נדל"ן מפואר. מימון לרכישת נכס – פונים אל הבנק.

המהלך הראשוני של כל אחד מאתנו בעת שאנחנו זקוקים לקבלת הלוואה לצורך מימון לרכישת נכס, היא הפנייה אל הבנקים ובדיקת האפשרויות אצלם. העניין הוא שכאשר אנחנו פונים אל הבנק לצורך מימון לצורך רכישת נכס – הבנק יעשה את הבדיקות הנדרשות בכדי לוודא כי ההלוואה תחזור במלואה בצורה מסודרת. הנכס החדש שנרכש יהיה משועבד לבנק ואילו ההכנסה החודשית של הלווים חייבת להיות מספקת בכדי לבצע את ההחזר החודשי הקבוע.

בחר נכס יוקרתי לשכירות

שוק הדיור היוקרתי חווה את ההתאוששות חזקה בנוסף לבחירת העיר הנכונה, על המשקיעים לשקול קניית נכס שיקסום ויהיה אטרקטיבי למשפחות. "זה יגדיל את שיעור התפוסה ואת ההחזר על ההשקעה שלך"

בנייה מותאמת אישית

קניית דירה חדשה ברמת מעטפת מאפשר התאמה אופטימלית לצרכי המתגורר אך יוצרת  מסגרת זמן לאיכלוס ארוכה יותר, אומר בן בן דהן, בית העומד בקו העיצוב והמפרט המבוקשים הוא חיוני בכדי להשיג את המירב מההשקעה שלכם . לדבריו, החברה שלו משווקת כעת "על הנייר" את המגדל האחרון היבנה בשכונה היוקרתית פארק צמרת, בשטח של 4.167 דונם ניסים אלוני 2, תל-אביב. המגדל יתחיל אכלוס בעוד כ-3 שנים ויהיה בן 49 קומות , עם 227 יחידות דיור ו239 מקומות חנייה ב-5 מפלסים, ויהיו בו מתקני יוקרה לרווחת הדיירים כגון חדר כושר, בריכה חיצונית ובריכת ילדים, מתחם ספא ולובי מפואר.

אם הינכם בונים לעצמכם את הדירה, הקפידו על ההתאמה אישית לצרכים. תרצו לבחור חלוקת חדרים, מפרט וגימורים אשר ימשכו פלח רחב בשוק היוקרה כדי למקסם את הסיכוי שלכם למכור במהירות במקסימום מחיר. וודאו שהבית ייחודי, פונקציונאלי, מסביר פנים ובעל תכונות אבטחה ופרטיות שרוצים קונים עדכניים. עובר קו דק בין יצירת דירה שפונה לקהל הרחב הזה לבין יצירת הייחודיות שרוכשי היוקרה חושקים בה.

"כשמשהו לא ממוסחר ,רצוי בשוק ויש אליו ביקוש, זה המצב בו רואים באמת את המחירים קופצים", אומר איתי. "אם אתה מסתכל על בקבוק של שאטו לאפיט רוטשילד '82, הערכת המחיר גדלה באופן אקספוננציאלי על פני בציר שהוא פחות מעולה בגלל היצע וביקוש. זה אותו דבר עם נדל"ן מפואר. ככל שהבית יהיה יותר אקסקלוסיבי, מוקפד, רצוי להשקיע בו. "

בשורה התחתונה

השקעה בנדל"ן מפואר יכולה להיות מרגשת יותר מאשר השקעה בניירות ערך בזכות ההיבט המוחשי שלה. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, החל מבניית בית מרמת המעטפת, לרכישת נכס נופש. אתה יכול ליהנות מדירת היוקרה שלך כדייר, כמטייל או כבעל בית או כמשקיע שבונה או קונה דירות מפוארות שאחרים יוכלו ליהנות מהם. לפני שאתה קונה, וודא שאתה מבין את התכונות שיוצרות ערך בר-קיימא כדי לקבל את התשואה הטובה ביותר על ההשקעה שלך.

יש לנו מעל 160 אלף חברים


    [wpcf7.remote_ip]

    קידום אתרים עם לאוס מדיה