מתחם פארק צמרת

פארק צמרת – רקע

פארק צמרת היא שכונת מגורים יוקרתית בתל אביב המיועדת להכיל 12 גורדי שחקים ובו סך-הכול 1747 דירות. בנייתה של השכונה החלה ב-2005.

מתכנן השכונה הוא האדריכל אבנר ישר. שטחה של השכונה הוא 133 דונם. השכונה ממוקמת בין דרך נמיר ממערב ונתיבי איילון ממזרח, מצפון לתחנת הרכבת תל אביב מרכז. לצמצום הרעש, השכונה מוקפת ממערב ומזרח בקירות אקוסטיים בגובה 4.5 מטרים. השכונה מכילה גם חניון תת-קרקעי לכול בניין, פארקים, מדשאות ,גינות ובמגדלים מתגוררים לא מעט ידוענים .

שני המגדלים הראשונים שהוקמו בשכונה על ידי קבוצת חבס – מגדלי YOO – כבר אוכלסו, ואחריהם הוקמו ואוכלסו מגדלים נוספים: מגדל מנהטן, מגדל W, מגדל אביב, מגדל ONE ומגדל NAM. כיום, נבנים בשכונה עוד ארבעה מגדלי מגורים, שניים של קבוצת בסר ושניים של קבוצת קנדה ישראל.

פארק צמרת – השכונה

פארק צמרת, מתחם המגורים האקסקלוסיבי ביותר בתל אביב המאגד בתוכו אוסף של מגדלי יוקרה כמו YOO I W שכבר הספיקו להפוך למותג, הפך מזמן לשם דבר. השכונה מושכת לחובה אוכלוסייה אמידה ומבוססת שמחפשת את הלייף סטייל והחיים הטובים.

בין מותגי העילית בכיכר המדינה לפארק הירקון בצפון ולמרכז העסקים הראשי של רמת גן ממזרח, פארק צמרת הוא סמל לסגנון חיים בלתי מתפשר, עיצוב ותכנון מוקפדים לפרטי פרטים וחווית מגורים שלא מפסיקה לרגש.

שילוב מנצח בין חיים אורבניים ותוססים לחיים שלווים עם שפע של מרחבים ירוקים, בשטחיה הציבוריים של השכונה.

לב השכונה הוא קניון G, קניון בוטיק עם אווירה אינטימית המאגד בתוכו מבחר של מותגים בינלאומיים, מסעדות ובתי קפה הכוללים תפריט משובח המושך אליו לקוחות מכל רחבי העיר והארץ.

השכונה כוללת אחד עשר מגדלים שנבנו ברובם ע"י שתי קבוצות היזמים המובילות בישראל – קנדה ישראל וב.ס.ר.

כמו כן, בעתיד אמור לקום מגדל נוסף ואחרון ובכך השכונה תגיע לסיומה.

מתחם פארק צמרת – תחזית

מתחם פארק צמרת מרכז בתוכו כמה מהמגדלים היוקרתיים ביותר בארץ שעוצבו ע"י מיטב האדריכלים. יחד עם הקיים, השכונה מתהדרת בתוכניות מתאר מתקדמות ומבטיחה שטחים ירוקים פתוחים, בית ספר בין המתקדמים בארץ ומבנים ציבוריים שונים שישרתו את דיירי השכונה.

יחד עם זאת, שכונת פארק צמרת עלתה בצורה מסחררת ברמת המחירים מאז הקמתה, בשנת 2009 דירות 100-150 מ"ר נמכרו ב16-22 אלף ₪ למ"ר בעוד שכיום דירות בסדר גודל כזה יכולות להגיע ל- 40 אלף ₪ למטר ואף יותר!

אמנם, מתחם פארק צמרת עדיין לא הגיע לשיא הפוטנציאל שלו, אך מספיק לעבור בשכונה ולהרגיש אווירה אורבנית, תוססת וירוקה, על מנת לדעת שברגע שהבניין האחרון יגע בשמי תל אביב נחזה בקפיצה משמעותית בשווי הנכסים ובחיזוק תחושת הקהילה של פארק צמרת.

שיעור עליית המחירים הוא 10.2%. המחירים בתל אביב הוכפלו בחמש השנים האחרונות, הודות להתחזקות השקל והביקוש מצד משקיעים בינלאומיים. שיעור עליית המחירים בתל אביב גבוה מאשר בשאר המדינה ונובע מההיצע המוגבל של הנכסים.

השכונה צפויה לממש את הפוטנציאל שלה כבר בשנים הקרובות ובכך להפוך לשכונה התל אביבית היוקרתית והנוחה ביותר בגבולות ליבה של תל אביב.

פארק צמרת – סגנון ואווירה

פארק צמרת מאגד 12 בנייני זכוכית גבוהים . בשכונה, אוכלוסייה ישראלית בעלת כוח והשפעה ובעלי ממון מארצות הברית ואירופה. האזור מציע איכות חיים ברמה בינלאומית לצד אורח חיים אקולוגי ואינטימי. המיקום האטרקטיבי של פארק צמרת מאפשר גישה מהירה לכל מה שיש לתל אביב להציע. לב השכונה הוא קניון G, קניון עם אווירה אינטימית המאגד בתוכו מבחר של מותגים בינלאומיים, מסעדות ובית הקפה עם פטיו ענק ותפריט משובח המושך אליו לקוחות מכל רחבי העיר והארץ. פארק צמרת הינה שכונה בה הבטיחות, הפרטיות והנוחות הם הערכים הדומיננטיים והחשובים ביותר לתושביה. הנגישות, גני הילדים, בתי הספר האיכותיים, האטרקציות הפרטיות של המגדלים וכמובן, הנוף המדהים הופכים יחד את השכונה לבין הנחשקות שבעיר.

מוסדות: קניון G שהקימה גזית גלוב, ומלבדו מתוכנן לקום בשכונה בית ספר יסודי. על המגרש הגדול בשטח 12 דונם, מתוכננת הקמת בית ספר בהיקף 18 כיתות ולצדן שלוש כיתות גן, אשר נפתחו בשנת הלימודים הנוכחית.

יש לנו מעל 160 אלף חברים


    [wpcf7.remote_ip]

    קידום אתרים עם לאוס מדיה